Savjetničke usluge

consultingPružamo savjetničke usluge za implementaciju sustava upravljanja temeljenim na ISO standardima. Aktivnosti vezane za savjetovanje su: uvođenje sistema upravljanja, poboljšanje i uvođenje novih revizija postojećih, implementiranih sistema upravljanja.

Bogato iskustvo, međunarodno priznati certifikati savjetnika (konzultanata), stalno usavršavanje i pragmatičnost u radu omogućava partneru pouzdano uvođenje ili poboljšanje sistema upravljanja u skladu sa zahtjevima odgovarajućin ISO standarda.

Temelj za savjetničke usluge su nam isključivo ISO standardi specifikacije zahtjeva, te ISO standardi smjernice. Za svako područje primjene, odnosno  vrstu sistema upravljanja koristimo odgovarajuće setove ISO standarda.

Kod implementacije se služimo klasičnim sustavom za upravljanje projektima, tako da se prije početka kao i tijekom implementacije precizno zna tko, kada i što treba uraditi. Kontrolne točke projekta osiguravaju mogućnost vrhovnoj upravi preciznu kontrolu implementacije sistema upravljanja.

Osnovni model provođenja savjetničkih usluga se temelji na modelu:

  • Provođenje GAP analize
  • Odredivanje opsega sistema upravljanja
  • Definiranje politike sistema upravljanja
  • Definiranje i dokumentiranje sistema upravljanja
  • Definiranje uloga, odgovornosti i upravljanje očekivanjima
  • Identifikacija poslovnih procesa
  • Mapiranje procesa
  • Definiranje i priprema procjene rizika u skladu sa zahtjevima odgovarajućeg standarda
  • Provođenje obuke i podizanje svjesnosti o sistemu upravljanja
  • Uspostavljanje kontrole dokumenata i zapisa
  • Uspostavljanje procesa monitoringa
  • Definiranje i razvoj procesa internog audita
  • Trening i provedba internog audita
  • Definiranje ciljeva kontrola i izbor kontrola
  • Vođenje preliminarnog pregleda dokumentacije
  • Priprema organizacija za certifikaciju
  • Kao i sve ostale aktivnosti vezane za zadovoljavanje zahtjeva odgovarajućeg standarda

Navedene aktivnosti su orjentirne i smanjuju se ili povećavaju u zavisnosti od stvarnih potreba i želja organizacije, odnosno specifičnosti pojedinog sistema upravljanja.

U okviru savjetovanja korisnik dobiva sve potrebne predloške dokumentacije koja se zahtjeva standardima, te dodatne, iskustveno korisne predloške. U skladu s veličinim i potrebama organizacije savjetujemo razvoj, odnosno reviziju postojeće dokumentacije.

Savjetničke usluge provodimo za slijedeće sistema upravljanja:

  • Upravljanje kvalitetom (QMS) – prema ISO 9001
  • Sistem za upravljanje informacijskom sigurnošću (ISMS) – prema ISO/IEC 27001
  • Upravljanje rizicima (RM) – prema ISO 31000
  • Upravljanje kontinuitetom poslovanja (BCM) – prema ISO 22301
  • Upravljanje IT sevisnim uslugama (ITSMS) – prema ISO/IEC 20000